Soluciones

  • Productos
  • Casos prácticos
  • Sectores
  • EBOOK
  • 3 estrategias para la innovación
  • Averigua más sobre cómo transformar tu experiencia de cliente con inteligencia artificial.
  • EBOOK
  • 5 pasos para la transformación
  • Una experiencia de cliente proactiva y conectada es esencial para los servicios financieros.

Plataforma

  • INFORME
  • Gartner califica a ServiceNow como líder
  • 2018 Magic Quadrant for Enterprise High-Productivity Application PaaS.

Clientes

  • ÉXITO DE LOS CLIENTES
  • ¡Necesitamos campeones!
  • Utiliza nuestras herramientas y recursos para promover ServiceNow de forma eficaz en tu organización.

Explorar

  • EVENTO
  • Future of Work Tour 2019
  • Únete a nosotros en el Future of Work Tour in Madrid el 21 de marzo de 2019

Enabling Service Excellence Through ServiceNow’s Agent Intelligence

Read Enabling Service Excellence Through ServiceNow’s Agent Intelligence, an October 2017 study by Accenture Consulting on behalf of ServiceNow, to understand the opportunity, effectiveness, and benefit of ServiceNow’s Agent Intelligence, a supervised machine learning solution.

The study covers key findings in:

  • Why organizations need machine learning
  • The business impact of ServiceNow’s Agent Intelligence
  • The quantifiable value of Agent Intelligence, including ROI

Blue Background

All Form Fields Are Required
  • By submitting this form, I confirm that I have read and agree to the Privacy Statement.